Merhaba r10 kullanıcıları ben twitter,instagram gibi platformları çok kullanıyorum ve şuan en fazla 10k bütçem var bu bütçe ile ayda düzenli gelir elde etmek istiyorum tavsiyelerinize açığım.( her türlü sosyal medya işini yapabileceğime inanıyorum bu parayı küçümseyenler yorum yapmazsa daha kaliteli bir ortam oluşur.)
Ayriyeten 24 saatimi bu işe ayırabilirim.
Ayda Nasıl +20K Kazanabilirim?
13
●836
- 13-10-2023, 22:15:02
- 13-10-2023, 22:23:24Bugun foruma girip, 10 bin liram var, ayda 20 bin kazanmak istiyorum diyosun. Sonra da kimse dalga geçmesin diyosun. Hunharca gülelim ama yazmayalım mı? Peki yazmayayim
- 13-10-2023, 22:26:11Hocam benimde 5 TL var bı sigara parası yapabilir miyiz 😂erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-10-2023, 22:28:57Kullanıcı adınızdaki gibi kullandığınız sosyal medya platformlarına ait hesapların ticaretini yapabilirisiniz.
- 13-10-2023, 22:54:40aynen yazmayın,size ihtiyacım yok sizin dışınızda çoğu kişi doğru dürüst cevap vermiş zatenerkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-10-2023, 22:56:44hocam instafly olayı tam olarak ne oluyor? örmek konu linkleri vs varsa atabilirmisiniz göz atmam için. o programı biliyorum fakat neler yapacağıma hakim değilimercangul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle