Merhaba r10 kullanıcıları ben twitter,instagram gibi platformları çok kullanıyorum ve şuan en fazla 10k bütçem var bu bütçe ile ayda düzenli gelir elde etmek istiyorum tavsiyelerinize açığım.( her türlü sosyal medya işini yapabileceğime inanıyorum bu parayı küçümseyenler yorum yapmazsa daha kaliteli bir ortam oluşur.)
Ayriyeten 24 saatimi bu işe ayırabilirim.