Trendyol, hepsiburada, n11 gibi pazaryerlerinde komisyonlar yüksektir, yüzde 20-25-30'a varan komisyonlar ödeyebilirsiniz, işlerine gelmezse saçma sapan kesintilerle kazancınızın yarısına yakınını da alabilirler.
Kendi internet siteniz üzerinden satış yaparsanız ödeyeceğiniz şey yüzde 4 seviyesindeki kart komisyonu olur ama kargo anlaşmaları konusunda pazaryerlerinin daha büyük avantajı var, kendiniz gidip anlaşma yaptığınızda asla pazaryerlerinin kargo anlaşma fiyatlarına yaklaşamıyorsunuz.
E- Ticaret komisyonlar hakkında sorum var?
9
●266