• 11-10-2023, 00:11:56
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dostlar şu kenara para atmanın taktiği nedir birisi lütfen açıklasın her ay kenara attığım parayıda yerken buluyorum kendimi keyif için yiyor olsam tamam ama neye harcadığım bile belirsiz
  • 11-10-2023, 00:13:31
    #2
    selamlar, bu ülkede para biriktirmenin manasız olduğunu öğrendiğinizde mutlu olacaksınız. çünkü tlnin değeri günden güne erirken asıl olayın döviz kazanmak olduğu gerçeği vuruyor yüzünüze. benden size tavsiye, tl olarak biriktirmektense döviz yapıp koyun kenara. TL olarak biriktirmek isterseniz de vadeli hesaba atıp 30 gün kitleyin. En azından 3-5 oradan gelir
  • 11-10-2023, 00:13:51
    #3
    Fiziki altın yapabilirsiniz mesela.
    Her zaman kenara attığım para kadar kazanıyorumdur.
    İstersem 100.000 TL kazanayım, kenara ne kadar atabiliyorsam o kadar kazançlıyımdır.
  • 11-10-2023, 00:15:30
    #4
    Hocam her ay gelirinize göre giderinizi hesaplayın kredi kartı kullanmayın tavsiyem giderinizi hesapladiktan sonra kalan kısım için bir tutar belirleyin o tutarı da $ veya altın almak için kullanın en mantıklısı bu çünkü döviz veya altın olursa bozdurmazssınız.
  • 11-10-2023, 00:20:07
    #5
    Küçük paraları küçümsemeyin


    https://www.youtube.com/watch?v=0xDQ5UYYWA8&
  • 11-10-2023, 00:25:20
    #6
    Limiti düşük kredi kartı kullanın ve yanınızda nakit taşımayın. Kart limitiniz, sizin aylık harcamanız olsun. Çok zorda kalmadıkça kartınıza o ay içerisinde başka para almayın. Hem kredi notunuz yükselir hem de kazancınızın bir kısmını kenara atmış olursunuz.
  • 11-10-2023, 00:51:53
    #7
    Hocam valla ben biriktiriyorum taktiği de basit bir uygulama sayesinde harcadığım paranın birazı geri iade oluyor veya kusurati biriktiriyorym