selamlar, bu ülkede para biriktirmenin manasız olduğunu öğrendiğinizde mutlu olacaksınız. çünkü tlnin değeri günden güne erirken asıl olayın döviz kazanmak olduğu gerçeği vuruyor yüzünüze. benden size tavsiye, tl olarak biriktirmektense döviz yapıp koyun kenara. TL olarak biriktirmek isterseniz de vadeli hesaba atıp 30 gün kitleyin. En azından 3-5 oradan gelir