Merhaba,
8 yıldır çalıştığım şirketten askerlik nedeni ile ayrılacağım.Bi ara part çalışıyordum,şuan tam zamanlı çalışıyorum.Tazminatımı en son ki brütten mi alacağım yoksa son 3 ay falan tarzı bir olay var mı acaba?
Tazminat alacağım hakkında
3
●222
- 09-10-2023, 15:22:34NEASTRO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBende merak ettiğim bir konu var bende anlaşmalı çıkış için bekliyrum da sözleşmeli çalıştığım ile kadrolu çalışmamda fark var mı eğer sadece kadrolu yılı sayarlarsa 1 yıl fark var.Byhalil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle