• 09-10-2023, 15:03:46
    #1
    Merhaba,
    8 yıldır çalıştığım şirketten askerlik nedeni ile ayrılacağım.Bi ara part çalışıyordum,şuan tam zamanlı çalışıyorum.Tazminatımı en son ki brütten mi alacağım yoksa son 3 ay falan tarzı bir olay var mı acaba?
  • 09-10-2023, 15:04:51
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Güncel brütten
  • 09-10-2023, 15:05:20
    #3
    Güncel brüt * yıl
  • 09-10-2023, 15:22:34
    #4
    NEASTRO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güncel brütten
    Byhalil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güncel brüt * yıl
    Bende merak ettiğim bir konu var bende anlaşmalı çıkış için bekliyrum da sözleşmeli çalıştığım ile kadrolu çalışmamda fark var mı eğer sadece kadrolu yılı sayarlarsa 1 yıl fark var.