Konu
Tazminat alacağım hakkında
09-10-2023, 15:03:46
#1
lexaion
Merhaba,
8 yıldır çalıştığım şirketten askerlik nedeni ile ayrılacağım.Bi ara part çalışıyordum,şuan tam zamanlı çalışıyorum.Tazminatımı en son ki brütten mi alacağım yoksa son 3 ay falan tarzı bir olay var mı acaba?