• 08-10-2023, 23:09:03
    #1
    siz bir yazılım dilimi nasil öğreniyorsunuz ? ben izleyerek öğreniyorum ama döküman okuyarak ta öğrenmek istiyorum çevremde coğu kişi 0 dan döküman ile öğreniyorlar zor değilmi ya
  • 08-10-2023, 23:15:01
    #2
    Kişisel Rütbe
    Bende dökümandan anlıyorum videoda anlamıyorum en ufak

    Mesela
    Alıntı
    class HelloWorld {
    public static void main(String[] args) {
    System.out.println("Hello, World!");
    }
    }
    Print Ln yazıyormus bdn videoda ı harfi sandım 1 saat uğraşmıştım dökümanı okuyunca anladım
  • 08-10-2023, 23:38:44
    #3
    Hocam yazılım dilini öğrenmiyoruz. Programlayı öğreniyoruz. Zaten özünde hepsi aynı mantık yatıyor. Syntaxi öğrenin sonra proje yapın deli gibi.
  • 08-10-2023, 23:40:48
    #4
    Üyeliği durduruldu
    udemy