docs okukayarak yazilim dili öğrenmek - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
docs okukayarak yazilim dili öğrenmek
3
●
58
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
docs okukayarak yazilim dili öğrenmek
08-10-2023, 23:09:03
#1
en4loss
siz bir yazılım dilimi nasil öğreniyorsunuz ? ben izleyerek öğreniyorum ama döküman okuyarak ta öğrenmek istiyorum çevremde coğu kişi 0 dan döküman ile öğreniyorlar zor değilmi ya
08-10-2023, 23:15:01
#2
Saitama
Kişisel Rütbe
Bende dökümandan anlıyorum videoda anlamıyorum en ufak
Mesela
Alıntı
class HelloWorld {
public static void main(String[] args) {
System.out.println("Hello, World!");
}
}
Print Ln yazıyormus bdn videoda ı harfi sandım 1 saat uğraşmıştım dökümanı okuyunca anladım
08-10-2023, 23:38:44
#3
NSDevelopment
Hocam yazılım dilini öğrenmiyoruz. Programlayı öğreniyoruz. Zaten özünde hepsi aynı mantık yatıyor. Syntaxi öğrenin sonra proje yapın deli gibi.
08-10-2023, 23:40:48
#4
yuKKo
Üyeliği durduruldu
udemy
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler