siz bir yazılım dilimi nasil öğreniyorsunuz ? ben izleyerek öğreniyorum ama döküman okuyarak ta öğrenmek istiyorum çevremde coğu kişi 0 dan döküman ile öğreniyorlar zor değilmi ya