• 06-10-2023, 13:26:17
    #19
    Benim limiti 10k dan 100k ya cikardilad sonra 110k simdide 157 k yapmak istiyor yeter artik dedim daha fazlasi batirir
  • 06-10-2023, 13:39:14
    #20
    benim ki sürekli artıyor.

    limiti sonuna kadar harcarsan , düzenli ödersen , kampanyaları takip edip yararlanırsan (anlaşmalı benzin istasyonundan 500tl lik 4 kez al gibi.. ), kampanyalı sektörlerden harcamalar yaparsan limit artışı olur muhtemelen ..
  • 06-10-2023, 14:08:59
    #21
    Ben de 20.000 TL limitle başladım kış gibi. Sonra kullanıp hep erken ödedim günü gelmeden. Şu an 500.000 e çıkardılar. 400 den fazlası dolu.
  • 06-10-2023, 16:32:20
    #22
    Hiçbir kartının limitini tamamen kullanma. her zaman %20 25 civarı limit dursun.
    Kullandıktan sonra da ekstre kesildikten sonra ödeme yapman daha sağlıklı.
    Bankada para bulundurman bir şey ifade etmez. Zaten banka sistemleri senin tüm bankalardaki limitini vb. görüyor.
    Puan artışına bir diğer fayda da kredi kullanmaktır. 6 aylık krediler tercih edebilirsin. ya da kaç aylık olduğu fark etmeksizin bir kredini 6 ay geçince kapatırsan etki görürsün.
  • 06-10-2023, 21:47:14
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yapma yanarsın. 120 bin tl vardı kapattırdım. 40 bin tl başka vardı kapattırdım. 3 bin tl olanı bile kapattırdım. Kredi kartı pişmanlıktır. Ben sıkıntı yaşamadım. Hep zamanından önce öderdim. Kredi puanım 1600 ama sürekli harcıyorsun elinin altında olunca sıkıntı o yüzden kendimi durdurdum. Hepsini kapattım. Param varsa harcıyorum artık yoksa yok. Tabi yine de sen bilirsin.
  • 06-10-2023, 23:07:10
    #24
    kertenkele01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok kredi danışmanı vb. fayda etmez hocam. Her bankanın kendine göre risk değerlendirmesi vardır. Örneğin bir banka yüzbinlerce lira limit verirken diğeri bin tl vermez. Kimisi kredi de gelir belgesi isteyip 10 bin tl verirken kimisi gelir belgesiz 100 Bin TL verir.

    Kartınız hangi bankada ise o banka ile işlem yapmaya devam edin. Otomatik fatura talimatları verin, krediyi, kredi kartını oradan kullanın. (Hesapta para transferlerinin çok önemi olduğunu düşünmüyorum.)

    Kredi kartınızı sonuna kadar kullanıp, ekstre kesilesiye kadar ödemeyin. Hatta ekstre atlatma varsa min ödeme yapıp atlatın. (Bankalar kendisine faiz kazancı veren kişileri sever.)
    Kredi kartınızın tamamını kullanmak bankaya daha fazla kullanmaya ihtiyacı var hissi uyandırır. Siz ödeme yaptıkça da "nasıl olsa ödemesinde de sorun yok" diyip limitinizi yükseltirler. (Otomatik limit arttırmayı açmayı unutmayın.)
    otomatik fatura talimatlarının çok faydası olacaktır.

    Söylediğim gibi her bankanın kendine göre değerlerdirmesi vardır, değişebilir.
    Hocam merhaba, kusura bakmayın ilk defa öğrenci kartları hariç bu şekilde bir kredi kartım olduğu için bilmiyorum, çok net birşeyde bulamadım internette beni mazur görün bir sorum var. Ekstre kesimi ve son ödeme konusunu biraz daha açıp örnek tarih vererek anlatır mısınız?
    Bu arada ben gelirimin yarısı kadar yazmıştm kabul etsinler diye. Karta başvururken otomatik artış istiyorum dedim fakat kendim 1-2 hafta sonra başvursam limit artışı için sıkıntı olur mu ki?
  • 06-10-2023, 23:22:48
    #25
    Otomatik ödeme talimatı ver hocam.
  • 06-10-2023, 23:46:03
    #26
    fatih42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam merhaba, kusura bakmayın ilk defa öğrenci kartları hariç bu şekilde bir kredi kartım olduğu için bilmiyorum, çok net birşeyde bulamadım internette beni mazur görün bir sorum var. Ekstre kesimi ve son ödeme konusunu biraz daha açıp örnek tarih vererek anlatır mısınız?
    Bu arada ben gelirimin yarısı kadar yazmıştm kabul etsinler diye. Karta başvururken otomatik artış istiyorum dedim fakat kendim 1-2 hafta sonra başvursam limit artışı için sıkıntı olur mu ki?
    Örneğin kart eksteresi ayın 15'in de kesilir. 10 gün kadar ödeme süresi olur.
    Ekstre kesildikten sonra ödeme günü geçmeden ödeyebilirsiniz.
  • 07-10-2023, 01:03:16
    #27
    kertenkele01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Örneğin kart eksteresi ayın 15'in de kesilir. 10 gün kadar ödeme süresi olur.
    Ekstre kesildikten sonra ödeme günü geçmeden ödeyebilirsiniz.
    Çok teşekkür ederim son birşey daha sorsam. Annemin kartınıda kullanıyorum mesela şu olayı bir türlü anlayamadım.
    hesap kesim tarihi: 20.09.2023
    son ödeme tarihi: 09.10.2023
    sonraki hesap kesim tarihi: 27.10.2023

    Şu an ben bu kartla alışveriş yaptım bugunki alışverişim direk anında kredi kartı borcu olarak görünmüyor ama ben onu aklımda tutup 09.10.20.23 olan son ödeme tarihinden önce mi ödemem gerekiyor? sonuçta borç olarak görünmüyor hocam.
    Gerçekten bilmediğimden soruyorum, öğrenci kartım var enpara onda mesela direk borç olarak görünüyor. İş bankasında görünmüyor.