Yapma yanarsın. 120 bin tl vardı kapattırdım. 40 bin tl başka vardı kapattırdım. 3 bin tl olanı bile kapattırdım. Kredi kartı pişmanlıktır. Ben sıkıntı yaşamadım. Hep zamanından önce öderdim. Kredi puanım 1600 ama sürekli harcıyorsun elinin altında olunca sıkıntı o yüzden kendimi durdurdum. Hepsini kapattım. Param varsa harcıyorum artık yoksa yok. Tabi yine de sen bilirsin.