fatih42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam merhaba, kusura bakmayın ilk defa öğrenci kartları hariç bu şekilde bir kredi kartım olduğu için bilmiyorum, çok net birşeyde bulamadım internette beni mazur görün bir sorum var. Ekstre kesimi ve son ödeme konusunu biraz daha açıp örnek tarih vererek anlatır mısınız?
Bu arada ben gelirimin yarısı kadar yazmıştm kabul etsinler diye. Karta başvururken otomatik artış istiyorum dedim fakat kendim 1-2 hafta sonra başvursam limit artışı için sıkıntı olur mu ki?
Örneğin kart eksteresi ayın 15'in de kesilir. 10 gün kadar ödeme süresi olur.
Ekstre kesildikten sonra ödeme günü geçmeden ödeyebilirsiniz.