• 05-10-2023, 18:04:21
    #1
    merhaba kuryeydim kaza yaptığımdan dolayı faliyet gösteremedim ama şirketim açık kalsın istiyorum vergi borcunu öderim 200tl ancak muhasebe ödeyemem. muhasebe ile anlaşmamı bitirip şirketim boşta faliyet göstermeden dursa problem olurmu ceza gelirmi vergi dairesinden yoksa kapatmak zorundamıyım şirketi
  • 05-10-2023, 18:19:27
    #2
    Sana vergiyi çıkartacak müşavir olmak zorunda.
  • 05-10-2023, 18:21:42
    #3
    herhangi bir fatura kesmesen de beyanname verek zorundasın vergi dairesine (boş beyanname) muhasebeci ile anlaşmayı durdurursan kim beyanname verecek? o dediğin şey imkansız. eğer beyanname vermezsen vergi dairesi ceza keser sana. beyanname vermemeye devam edersen vergi dairesi resen kapatır firmanı.
  • 05-10-2023, 18:27:20
    #4
    Her ay bagkur yatirmaya devam etmen lazim zaten. 400 500 muhasebeci ucreti de dert degil ki
  • 05-10-2023, 18:28:02
    #5
    erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her ay bagkur yatirmaya devam etmen lazim zaten. 400 500 muhasebeci ucreti de dert degil ki
    bağkur zorunlu değil
  • 05-10-2023, 23:47:48
    #6
    2007 den beri ltd şirketim var 1 kere bağkur yatırmadım. bağkur zorunlu değil.