merhaba kuryeydim kaza yaptığımdan dolayı faliyet gösteremedim ama şirketim açık kalsın istiyorum vergi borcunu öderim 200tl ancak muhasebe ödeyemem. muhasebe ile anlaşmamı bitirip şirketim boşta faliyet göstermeden dursa problem olurmu ceza gelirmi vergi dairesinden yoksa kapatmak zorundamıyım şirketi