• 04-10-2023, 13:52:59
    #1
    Yurtdışı bazı telefonlarar imei direnç kaydı yapılıyormuş bunun telefona herhangi bir zararı var mı acaba?
  • 04-10-2023, 13:56:22
    #2
    hiç bir zararı yoktur hocam sadece arka kapak açılıp kapanıyor geri
  • 04-10-2023, 13:58:59
    #3
    İphone 13-14 pro Max yapılabiliyor mu ? Yapabilen varsa bana da iletir misiniz ?
  • 04-10-2023, 13:59:00
    #4
    berkekoltukoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiç bir zararı yoktur hocam sadece arka kapak açılıp kapanıyor geri
    Anakarta bir işlem uygulanıyor diye duydum
  • 04-10-2023, 14:01:49
    #5
    rsa kilidini kaldırmak için yapılan bir işlem herkes yapamaz ama herkes kalkışıyor.

    Mikroskopla görünen bir direnç işi bilmeyen anasını aglatır anakartın.

    Genel Olarak Sorunsuz Biter.
  • 04-10-2023, 14:02:15
    #6
    hayır anakartlık bir işlem söz konusu değildir
  • 04-10-2023, 14:03:06
    #7
    ysnyImz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rsa kilidini kaldırmak için yapılan bir işlem herkes yapamaz ama herkes kalkışıyor.

    Mikroskopla görünen bir direnç işi bilmeyen anasını aglatır anakartın.

    Genel Olarak Sorunsuz Biter.
    direk anakartın anasını ağlatmalık bir durum yok tabi işide bilmeyene yaptırmayacaksın

    ExploadTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İphone 13-14 pro Max yapılabiliyor mu ? Yapabilen varsa bana da iletir misiniz ?
    android cihazlar için bu yöntem geçerlidir iphone 13 ve üzeri cihazlarınıza geçici kayıt yaptırabilirsiniz böylece kullanmaya devam edebilirsiniz
  • 04-10-2023, 15:30:48
    #8
    berkekoltukoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    direk anakartın anasını ağlatmalık bir durum yok tabi işide bilmeyene yaptırmayacaksın



    android cihazlar için bu yöntem geçerlidir iphone 13 ve üzeri cihazlarınıza geçici kayıt yaptırabilirsiniz böylece kullanmaya devam edebilirsiniz
    Üstad onun da kısıtlı. Teşekkür ederim eyvallah