direk anakartın anasını ağlatmalık bir durum yok tabi işide bilmeyene yaptırmayacaksın
android cihazlar için bu yöntem geçerlidir iphone 13 ve üzeri cihazlarınıza geçici kayıt yaptırabilirsiniz böylece kullanmaya devam edebilirsiniz
Üstad onun da kısıtlı. Teşekkür ederim eyvallah