• 04-10-2023, 10:54:43
    #1
    Merhaba bugün veya yarın maaşımı alınca gidip vatandan telefon alacağım. Hangi marka ve model alsam kararsız kaldım. Hepsi uzaktan güzel gözüküyor Şuana kadar hep samsung teefon kullandım o yüzden diğer markaların kalitesini bilmiyorum. Samsung alırsam M serisini düşünüyorum. Baya güzel özellikleri var diğer modellere göre. Siz hangi marka ve model telefon önerirsiniz?

    Bütçe: 13.000-16.000 TL arası (1.000-2.000 TL daha çıkabilirim.)
  • 04-10-2023, 10:55:49
    #2
    samsung ve iphone öneririm
  • 04-10-2023, 10:55:49
    #3
    Yd apple 11
  • 04-10-2023, 10:57:00
    #4
    Piyasayı kovalarsanız 2.el temiz iPhone 11 bulabilirsiniz
  • 04-10-2023, 10:58:46
    #5
    7 yıldır aynı telefonu kullanıyorum samsung diyorum ben
  • 04-10-2023, 11:09:06
    #6
    S20 fe 12.000-15.000₺
    S21 fe 15.680₺
    s22 20.750₺
  • 04-10-2023, 11:21:37
    #7
    Poco x3 pro canavar gibi telefon
  • 04-10-2023, 11:22:19
    #8
    Iphone 11 , Samsung or Xiaomi 11,12
  • 04-10-2023, 11:22:43
    #9
    Samsungdan s21 FE 16-17k civarlarında
    Xiaomi den 13 Lite A101 de 17k civarında
    Realmeden de 10 Pro Plus 15-16k bandında bulabilirsin