Merhaba bugün veya yarın maaşımı alınca gidip vatandan telefon alacağım. Hangi marka ve model alsam kararsız kaldım. Hepsi uzaktan güzel gözüküyor Şuana kadar hep samsung teefon kullandım o yüzden diğer markaların kalitesini bilmiyorum. Samsung alırsam M serisini düşünüyorum. Baya güzel özellikleri var diğer modellere göre. Siz hangi marka ve model telefon önerirsiniz?

Bütçe: 13.000-16.000 TL arası (1.000-2.000 TL daha çıkabilirim.)