• 03-10-2023, 22:01:53
    #10
    Dostum bende senin gibiydim okul tamamıyla zaman kaybı illaha üni dersen sınava gir açıktan yazıl yalandan üni diploman olur bilgisayarla alakalı yazarsın hem aileninde gönlü olur hem diplomam yok demezsin hemde para kazanmaya devam edip geleceğini kurtarırsın arkadaşların nasıl iş bulacağım derken sen nereye gidiyoruz gezmeye dersin ayrıca benim görüşümce bizden yaşca büyük olan insanlar (ben 20 yaşındayım) seni taktir ediyor ve saygı duyuyor eğer vizyon sahibi ve işinde iyi olduğunu düşündüğün insanlarla kalırsan hem çok kaliteli çevre hemde abilerin olarak arkadaşlara sahip olursun
  • 03-10-2023, 22:06:51
    #11
    bende senin gibi düşünüp okulu bıraktım çok güzel paralar kazandım çok güzel meslek edindim ama okumak hep içimde kaldı çokta iyiydi derslerim hani bazen paranda olsa bazı şeyleri yaşamadın diye üzüleceksin hem okuyup hem kendini bir işle geliştir