bende senin gibi düşünüp okulu bıraktım çok güzel paralar kazandım çok güzel meslek edindim ama okumak hep içimde kaldı çokta iyiydi derslerim hani bazen paranda olsa bazı şeyleri yaşamadın diye üzüleceksin hem okuyup hem kendini bir işle geliştir