• 03-10-2023, 18:17:23
    #10
    Üyeliği durduruldu
    atrkylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buna benzer bir durumu İstanbul Marmara Forum Mediamarkt ile yaşadım. (Aldığım bir elektronik ürünü evde denediğimde çalışmıyordu) Ertesi gün mağazaya müracaat ettiğimde teknşk servis açma sürecini başlatabileceklerini ve ürün iade-değişim yapılamayacağını söylediler.

    Çıkarttığım küçük çaplı bir tartışma sonrası ürünü, ambalajından açılmamış yeni bir kutu ile değiştirdiler.

    Yerinizde olsam servise yönlendirme olmadan, şubeden (biraz direterek) değişim için, olmuyorsa da iade için uğraşırdım. Neticede koşulsuz iade hakkınız var.
    Hocam yine mediamarktta çalışan arkadaşım eğer iade kabul edilmezse mağazada bağır çağır müdürü çağırttır sesini yükselt değişim iade yaparlar dedi.
    Bakalım en son çare onu yapacağım. Drone'un 8-10 km menzili var diyor fakat 350-400 metre ileriye gidince sinyal kayboluyor. Aradığımda metal yoğunluğunun çok olduğu yerlerde sinyal kaybı yaşanır diyor. Böyle bir ibare yok satarken. Açık arazide kullanın şehirde kullanım koşulları çok kötüdür dese neyse ama öyle bir durum da yok. Araya bir bina girdiğinde sinyal kopuyor. İlla drone u yukarı çıkarmak drone ile kumandanın birbirini görmesi gerekiyor. Yoksa drone ile iletişim kopuyor.
  • 03-10-2023, 18:24:20
    #11
    angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yine mediamarktta çalışan arkadaşım eğer iade kabul edilmezse mağazada bağır çağır müdürü çağırttır sesini yükselt değişim iade yaparlar dedi.
    Bakalım en son çare onu yapacağım. Drone'un 8-10 km menzili var diyor fakat 350-400 metre ileriye gidince sinyal kayboluyor. Aradığımda metal yoğunluğunun çok olduğu yerlerde sinyal kaybı yaşanır diyor. Böyle bir ibare yok satarken. Açık arazide kullanın şehirde kullanım koşulları çok kötüdür dese neyse ama öyle bir durum da yok. Araya bir bina girdiğinde sinyal kopuyor. İlla drone u yukarı çıkarmak drone ile kumandanın birbirini görmesi gerekiyor. Yoksa drone ile iletişim kopuyor.
    Eh haklı arkadaşınız.
    Belirttiğim küçük çaplı tartışma olmasa kabul etmeyeceklerdi zaten
    Maalesef kendi hakkımızı aramak ve mağduriyetimizi gidermek için bile sesimizi çıkartmak durumunda kalıyoruz.