Eve ihtiyacım yok değerinin 1/5 üne oturuyor kendisi
5 yıl geçti ise kiralamadan sonra kira bedelinin tespiti için dava açılabilir.
Normal bir zamanda olsa belki tahliye edilebilir. Ama şu anda ortam çok belirsiz.
Açık bir kanun hükmü ya da yargıtay kararı yoksa hiç bir tahliye talebi kabul edilmiyor