• 03-10-2023, 13:13:42
    #1
    Edit : Taban halısı ve altındaki keçeler söküldü, keçeleri sıfırıyla oto yıkamacı yeniden keserek yenisiyle değiştirdi, taban halısını yıkayıp kurutup tekrar yerleştirdi.
    2500 TL ye maal oldu.

    -----------------------------------------------------------------

    2 gün önce Sel oldu
    bu şekilde sudan giderek selden kurtuldum
    https://streamable.com/r1orym

    Bugün paspas altlarını kontrol ettiğimde bu şekilde su birikintisi olduğunu gördüm , su nereden girdi onu da anlamadım.
    https://streamable.com/nhnd6n

    Oto yıkamacıya makine ile çektirmek için ulaştım
    komple döşemenin sökülmesi gerektiğini ve 7 bin tl tutacağını söyledi. İçinde keçe olduğunu, bekleyerek veya çektirerek kurumayacağını ve aracın çürüyeceğini söyledi.

    Bu doğru mudur ? Vakumlu makine ile çektirilerek kurumaz mı?
  • 03-10-2023, 13:15:09
    #2
    döşemelerin sökülerek adam gibi kurutulması lazım yoksa çok pis koku yapar.
  • 03-10-2023, 13:15:25
    #3
    geçmiş olsun hocam
    takip
  • 03-10-2023, 13:15:27
    #4
    Araç punto mu ?
  • 03-10-2023, 13:16:27
    #5
    doğru diyor hocam. alta sızan su çürüme yapabilir.
  • 03-10-2023, 13:16:29
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araç punto mu ?
    evet hocam
  • 03-10-2023, 13:17:59
    #7
    Keçelerin dedgi gibi kurutulması lazım yoksa araç sürekli nemli kalacagı için ileride alt tabanda oksitlenme ve pas erozyonları oluşmaya başlar ki buda hemen olacak diye bir kural yok
  • 03-10-2023, 13:18:05
    #8
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet hocam
    Hocam komple taban halısının sökülüp detaylı bir şekilde temizlenmesi en doğrusu önümüz kış hiçbir şekilde kurutamazsınız sadece vakumla ve ilerleyen zamanda çürümeye sebep olur geçmiş olsun
  • 03-10-2023, 13:18:27
    #9
    Halı yıkama makinesi vb. bir makine ile çektirin. Ardından arabanın iç sıcaklığı sona verip buharlaşmayı hızlandırın. Hiç olmadı ısıtıcı koyun. Zaten dünden beri o halde kurumasını hızlandırın yeterli olur bence. Benim görüşüm.