Edit : Taban halısı ve altındaki keçeler söküldü, keçeleri sıfırıyla oto yıkamacı yeniden keserek yenisiyle değiştirdi, taban halısını yıkayıp kurutup tekrar yerleştirdi.
2500 TL ye maal oldu.

-----------------------------------------------------------------

2 gün önce Sel oldu
bu şekilde sudan giderek selden kurtuldum
https://streamable.com/r1orym

Bugün paspas altlarını kontrol ettiğimde bu şekilde su birikintisi olduğunu gördüm , su nereden girdi onu da anlamadım.
https://streamable.com/nhnd6n

Oto yıkamacıya makine ile çektirmek için ulaştım
komple döşemenin sökülmesi gerektiğini ve 7 bin tl tutacağını söyledi. İçinde keçe olduğunu, bekleyerek veya çektirerek kurumayacağını ve aracın çürüyeceğini söyledi.

Bu doğru mudur ? Vakumlu makine ile çektirilerek kurumaz mı?