Halı yıkama makinesi vb. bir makine ile çektirin. Ardından arabanın iç sıcaklığı sona verip buharlaşmayı hızlandırın. Hiç olmadı ısıtıcı koyun. Zaten dünden beri o halde kurumasını hızlandırın yeterli olur bence. Benim görüşüm.