Merhaba arkadaÅŸlar,
Daha önceki yıllardan epilepsi tanım vardı. Yıllardır herhangi bir nöbet geçirmedim ( 2015 ).
Bu sene kısa bir süre Ritalin kullandım ( 20 adet ).
Etkisi pek hoş olmadı. Devamlı bayılacak gibi hissiyatı , baş dönmesi , sıkıntıya gelememe ( mesela saat takamama, araçta kemer takamama vs.. ) .
Herhangi bir nöbet geçirmedim ama çok kötü hissettim devamlı.
Bıraktım ilacı haliyle.
Aradan aylar geçti, ancak halen ara sıra araç kullanırken başım dönüyor , kalbim çarpıyor ve bayılacağım gibi hissediyorum. Kemeri çıkartıp pencereyi acınca rahatlıyorum.
Veyahut bir saat taktığım zaman hemen daralıyorum, bayılacak gibi oluyorum .
Sormak istediğim şu, bu haller için randevu alacağım ancak hangi bölüme almalıyım?
Sizce nedir bu durum?
Panik atak mı başka bir şey mi? Ne kadar tehlikeli görünüyor?
Teşekkürler
Doktor Arkadaşlardan Yardıma İhtiyacım Var
3
●174