• 02-10-2023, 13:08:40
    #1
    Merhaba arkadaÅŸlar,

    Daha önceki yıllardan epilepsi tanım vardı. Yıllardır herhangi bir nöbet geçirmedim ( 2015 ).
    Bu sene kısa bir süre Ritalin kullandım ( 20 adet ).
    Etkisi pek hoş olmadı. Devamlı bayılacak gibi hissiyatı , baş dönmesi , sıkıntıya gelememe ( mesela saat takamama, araçta kemer takamama vs.. ) .
    Herhangi bir nöbet geçirmedim ama çok kötü hissettim devamlı.
    Bıraktım ilacı haliyle.
    Aradan aylar geçti, ancak halen ara sıra araç kullanırken başım dönüyor , kalbim çarpıyor ve bayılacağım gibi hissediyorum. Kemeri çıkartıp pencereyi acınca rahatlıyorum.
    Veyahut bir saat taktığım zaman hemen daralıyorum, bayılacak gibi oluyorum .

    Sormak istediğim şu, bu haller için randevu alacağım ancak hangi bölüme almalıyım?
    Sizce nedir bu durum?
    Panik atak mı başka bir şey mi? Ne kadar tehlikeli görünüyor?

    Teşekkürler
  • 02-10-2023, 13:13:16
    #2
    Anksiyete gibi önce psikiyatriye gidin
  • 02-10-2023, 13:14:29
    #3
    Kardiyolog görsün hocam ilk önce kalp işi şakaya gelmez. Veya psikiyatriye de gidebilirsiniz, zaten psikiyatri kardiyologa yönlendirir veya kardiyolog psikiyatriye yönlendirir gerekli durumda.
  • 02-10-2023, 13:39:36
    #4
    Kurumsal Üye
    Geçmiş olsun hissetme olayları genelde psikolojik oluyor o nedenle psikiyatri servisine gidin. Bayılacak gibi hissetme ölecek gibi hissetme gibi gibi bunlar panik atak durumları bence.