Merhaba arkadaşlar,

Daha önceki yıllardan epilepsi tanım vardı. Yıllardır herhangi bir nöbet geçirmedim ( 2015 ).
Bu sene kısa bir süre Ritalin kullandım ( 20 adet ).
Etkisi pek hoş olmadı. Devamlı bayılacak gibi hissiyatı , baş dönmesi , sıkıntıya gelememe ( mesela saat takamama, araçta kemer takamama vs.. ) .
Herhangi bir nöbet geçirmedim ama çok kötü hissettim devamlı.
Bıraktım ilacı haliyle.
Aradan aylar geçti, ancak halen ara sıra araç kullanırken başım dönüyor , kalbim çarpıyor ve bayılacağım gibi hissediyorum. Kemeri çıkartıp pencereyi acınca rahatlıyorum.
Veyahut bir saat taktığım zaman hemen daralıyorum, bayılacak gibi oluyorum .

Sormak istediğim şu, bu haller için randevu alacağım ancak hangi bölüme almalıyım?
Sizce nedir bu durum?
Panik atak mı başka bir şey mi? Ne kadar tehlikeli görünüyor?

Teşekkürler