• 01-10-2023, 16:11:50
    #1
    Eğitim için zonguldak ereğlideyim ancak bütün işlerim aksadı 4.5g mobil modemim var internet leş,hattımın interneti leş, kafe tarzı mekanlara gidiyorum internet için tarayıcı açılmıyor ne yapacağım bu şekilde suriyede daha hızlıdır.
  • 01-10-2023, 16:18:52
    #2
    Operatör değiştirmeyi deneyebilirsiniz. 4.5 g çekip de bu hızları alıyorsanız garip bir durum gerçekten. Farklı operatör kullanan kişilerin deneyimlerini öğrenin.
  • 01-10-2023, 16:22:34
    #3
    muradhoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Operatör değiştirmeyi deneyebilirsiniz. 4.5 g çekip de bu hızları alıyorsanız garip bir durum gerçekten. Farklı operatör kullanan kişilerin deneyimlerini öğrenin.
    Yurtta arkadaşlar var aklınıza gelebilecek her operatör var hepsi aynı hocam anlamadım şehir altyapısı bu kadar kötü olmamalı , hadi telefonlar mobil modemler okey sabit interneti olan mekanlara gidiyorum yine aynı.