muradhoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Operatör değiştirmeyi deneyebilirsiniz. 4.5 g çekip de bu hızları alıyorsanız garip bir durum gerçekten. Farklı operatör kullanan kişilerin deneyimlerini öğrenin.
Yurtta arkadaşlar var aklınıza gelebilecek her operatör var hepsi aynı hocam anlamadım şehir altyapısı bu kadar kötü olmamalı , hadi telefonlar mobil modemler okey sabit interneti olan mekanlara gidiyorum yine aynı.