• 30-09-2023, 11:23:13
    #1
    Merhaba. Arkadaşlar bildiğiniz üzere 2 bin lira üzeri reklam faturalarında tevkifatlı kesme zorunluluğu var. Leş gibi bir muhasebecim olduğu için anlatamıyor. 2 defa kendilerine kestirdim. Onlara bakarak keseyim dedim birinde stopaj eklemişler birinde eklememişler. Ne yaptıkları belli değil. Leş gibi iş yapıyorlar. Uzun lafın kısası tevkifatlı faturayı nasıl kesebilirim? Stopaj neye göre ekleniyor? Stopaj eklemelimiyim? Fatura keseceğim yer vergi mükellefi işletme. Nasıl kesmeliyim?
  • 30-09-2023, 11:34:01
    #2
    Muhasebeciyi değiştirme zamanı gelmiş hocam. @harunzdmr; hocamı tavsiye ederim. Ben bilmiyorum kendisi beni tevkifatlı fatura için uyardı.
  • 30-09-2023, 11:48:47
    #3
    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba. Arkadaşlar bildiğiniz üzere 2 bin lira üzeri reklam faturalarında tevkifatlı kesme zorunluluğu var. Leş gibi bir muhasebecim olduğu için anlatamıyor. 2 defa kendilerine kestirdim. Onlara bakarak keseyim dedim birinde stopaj eklemişler birinde eklememişler. Ne yaptıkları belli değil. Leş gibi iş yapıyorlar. Uzun lafın kısası tevkifatlı faturayı nasıl kesebilirim? Stopaj neye göre ekleniyor? Stopaj eklemelimiyim? Fatura keseceğim yer vergi mükellefi işletme. Nasıl kesmeliyim?
    Merhabalar, iletişime geçerseniz görsel olarak anlatayım hocam. Stopaj ne için eklemişler onu anlamadım ama. Nereye hizmet veriyorsunuz içerik nedir gibi detayları verirseniz yardımcı olabilirim



    insideman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muhasebeciyi değiştirme zamanı gelmiş hocam. @harunzdmr; hocamı tavsiye ederim. Ben bilmiyorum kendisi beni tevkifatlı fatura için uyardı.
    Prosedür ne ise ona uymak gerekir hocam, teşekkür ederim
  • 30-09-2023, 12:02:51
    #4


    Bizde %50 tevkifat var, faturada bu şekilde gösteriyoruz, program üzerinden otomatik ayarladık. Stopaj gösterme olayını bilmiyorum.
  • 30-09-2023, 14:08:44
    #5
    harunzdmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, iletişime geçerseniz görsel olarak anlatayım hocam. Stopaj ne için eklemişler onu anlamadım ama. Nereye hizmet veriyorsunuz içerik nedir gibi detayları verirseniz yardımcı olabilirim




    Prosedür ne ise ona uymak gerekir hocam, teşekkür ederim
    Çok teşekkür ederim hocam yardımcı olduğunuz için. Sayenizde çözdüm