Merhaba. Arkadaşlar bildiğiniz üzere 2 bin lira üzeri reklam faturalarında tevkifatlı kesme zorunluluğu var. Leş gibi bir muhasebecim olduğu için anlatamıyor. 2 defa kendilerine kestirdim. Onlara bakarak keseyim dedim birinde stopaj eklemişler birinde eklememişler. Ne yaptıkları belli değil. Leş gibi iş yapıyorlar. Uzun lafın kısası tevkifatlı faturayı nasıl kesebilirim? Stopaj neye göre ekleniyor? Stopaj eklemelimiyim? Fatura keseceğim yer vergi mükellefi işletme. Nasıl kesmeliyim?
Merhabalar, iletişime geçerseniz görsel olarak anlatayım hocam. Stopaj ne için eklemişler onu anlamadım ama. Nereye hizmet veriyorsunuz içerik nedir gibi detayları verirseniz yardımcı olabilirim
Muhasebeciyi değiştirme zamanı gelmiş hocam.
@harunzdmr; hocamı tavsiye ederim. Ben bilmiyorum kendisi beni tevkifatlı fatura için uyardı.
Prosedür ne ise ona uymak gerekir hocam, teşekkür ederim