• 30-09-2023, 00:09:44
    #1


    Bu sistemin 14-15k gibi bir fiyatı vardı sadece mağazalardan satış yapılıyordu akşam 6 dan bari takip ediyorum gideceğim yeri de ayarladım bi anda tükendi yazısı çıktı karşıma sayfayı yenileyince.

    İçerde ki adamlarına haber verdiler 1 kişi 3-4 tane aldı aynı bilgisayardan.
  • 30-09-2023, 00:14:37
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Ekran kartı parasına komple sistem , tükenmesi bence gayet normal 1k adet vardı stok
  • 30-09-2023, 00:15:29
    #3
    Logisoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekran kartı parasına komple sistem , tükenmesi bence gayet normal 1k adet vardı stok
    Neye göre tükendi ? sadece mağazalardan satış yapılabiliyor. Vatan bilgisayar akşamları açıkta benim mi haberim yok ? 50 tane il vardı hepsinde mü tükendi ? niğde de bile tükenmiş. Acaba niğde’de yaşayan insanlar vatan bilgisayardan haberdar mı
  • 30-09-2023, 00:15:44
    #4
    çakallıkla alakası yok. hep böyle yürür bu işler hocam normal bişey
  • 30-09-2023, 00:17:32
    #5
    AlperOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çakallıkla alakası yok. hep böyle yürür bu işler hocam normal bişey
    Normal hale getirdikleri için çakallıktan çıkmış zaten. Bunun adi direkt çakallık .
  • 30-09-2023, 00:17:38
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neye göre tükendi ? sadece mağazalardan satış yapılabiliyor. Vatan bilgisayar akşamları açıkta benim mi haberim yok ? 50 tane il vardı hepsinde mü tükendi ? niğde de bile tükenmiş. Acaba niğde’de yaşayan insanlar vatan bilgisayardan haberdar mı
    Bu sistemi aylar öncesinden takip eden insanlar var , sistemin detaylı videosu paylaşıldı bugün , kar etmek için bile alınabilecek bir sistem yani
  • 30-09-2023, 00:22:52
    #7
    Logisoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu sistemi aylar öncesinden takip eden insanlar var , sistemin detaylı videosu paylaşıldı bugün , kar etmek için bile alınabilecek bir sistem yani
    Anlatamıyorum ben derdimi sanırım ? istanbul’un çoğu ilçesinde türkiye’nin diğer illerinde ve ilçelerinde bi anda mı bitti bu kampanya ? Ne oldu da bi f5 atınca tükendi yazısını gördüm ?
  • 30-09-2023, 00:23:53
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlatamıyorum ben derdimi sanırım ? istanbul’un çoğu ilçesinde türkiye’nin diğer illerinde ve ilçelerinde bi anda mı bitti bu kampanya ? Ne oldu da bi f5 atınca tükendi yazısını gördüm ?
    Yok ben anlatamıyorum , bu sistemi bekleyen kaç k insan var bundan haberin yok senin
  • 30-09-2023, 00:29:56
    #9
    Logisoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok ben anlatamıyorum , bu sistemi bekleyen kaç k insan var bundan haberin yok senin
    adamların saat 23.30 da stok tüketmeleri normal yani ? ok