Bu sistemi aylar öncesinden takip eden insanlar var , sistemin detaylı videosu paylaşıldı bugün , kar etmek için bile alınabilecek bir sistem yani
Anlatamıyorum ben derdimi sanırım ? istanbulun çoğu ilçesinde türkiyenin diğer illerinde ve ilçelerinde bi anda mı bitti bu kampanya ? Ne oldu da bi f5 atınca tükendi yazısını gördüm ?