Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anlatamıyorum ben derdimi sanırım ? istanbul’un çoğu ilçesinde türkiye’nin diğer illerinde ve ilçelerinde bi anda mı bitti bu kampanya ? Ne oldu da bi f5 atınca tükendi yazısını gördüm ?
Yok ben anlatamıyorum , bu sistemi bekleyen kaç k insan var bundan haberin yok senin