Merhabalar iyi akşamlar, Cihazımı IOS 17 yaptım fakat 1 hafta sonra kasmaya başladı yani dün akşamdan itibaren ara ara kasma oluyor güncelleyen arkadaşlar sizdede böyle birşey var mı? Nasıl çözebiliriz acaba?
valalha ben geçenki güncellemeyi yaptım bundan önceki. whatsappda yazı yazarken gerçekten android telefon gibi kasmalar oluyor.
bu gelsin buna geçecem düzelir belki.
O halde 17.0.2 güncelleme vakti geldi teşekkürler herkese bir deneyeyim olmazsa apple ile iletişime geçeceğim bilgilendirme yapacağım bu konuya