Merhabalar iyi akşamlar, Cihazımı IOS 17 yaptım fakat 1 hafta sonra kasmaya başladı yani dün akşamdan itibaren ara ara kasma oluyor güncelleyen arkadaşlar sizdede böyle birşey var mı? Nasıl çözebiliriz acaba?