• 28-09-2023, 19:58:12
    #1
    Merhabalar iyi akşamlar, Cihazımı IOS 17 yaptım fakat 1 hafta sonra kasmaya başladı yani dün akşamdan itibaren ara ara kasma oluyor güncelleyen arkadaşlar sizdede böyle birşey var mı? Nasıl çözebiliriz acaba?
  • 28-09-2023, 19:59:22
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hemde fena kasıyor
  • 28-09-2023, 19:59:28
    #3
    IOS 17.1 geldi onunla deneyin
  • 28-09-2023, 20:00:29
    #4
    Güncellesem mi sizce? Düzelir mi kasma.
  • 28-09-2023, 20:04:43
    #5
    RedlineRS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güncellesem mi sizce? Düzelir mi kasma.
    Diyelim ki güncellemediniz yine donacak. Deneyin derim 🙃
  • 28-09-2023, 20:05:18
    #6
    Ara ara kasıyor gerçekten.
  • 28-09-2023, 20:21:00
    #7
    valalha ben geçenki güncellemeyi yaptım bundan önceki. whatsappda yazı yazarken gerçekten android telefon gibi kasmalar oluyor.
    bu gelsin buna geçecem düzelir belki.
  • 28-09-2023, 20:22:55
    #8
    Ben bir problemle karşılaşmadım henüz
  • 28-09-2023, 20:28:28
    #9
    O halde 17.0.2 güncelleme vakti geldi teşekkürler herkese bir deneyeyim olmazsa apple ile iletişime geçeceğim bilgilendirme yapacağım bu konuya