• 27-09-2023, 17:06:21
    #19
    feno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam diğer türlü yapsanız bu satıcının insaniyetine kalmış elektronik ürün aldinsan adam diye bilir ambalaj açılmış kabul etmez veya en basitinden örnek verelim sen akvaryum kumu aldın ve teslim aldın beğenmedim diyerek iade etin adam itraz eder biraz kumu ve paketini ıslatıp kanıt niyetine Trendyola iletiree kullanılmış diye hade kanıtla kanitlaya bilirsen artık o ürün satışa uygun değildir dire elinde kalır başka ürünlerde daha ne hileler dönüyor ama satıcıya bağlı ve senin delilerine bağlı daha neler neler yapıyorlar aklın şaşar.
    Kargocuya kapıda iade edeceğimi söylesem kabul etmek zorunda değil mi? Etmemezlik yapamaz yani. İlk defa bir ürünü iade edeceğim, kusura bakmayın.
  • 27-09-2023, 17:09:27
    #20
    Üyeliği durduruldu
    realking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kargocuya kapıda iade edeceğimi söylesem kabul etmek zorunda değil mi? Etmemezlik yapamaz yani. İlk defa bir ürünü iade edeceğim, kusura bakmayın.
    Hocam mantıken düşünün ürünü zaten iade edecekseniz teslim almayın saticiyida zarara uğrattıyorsunuz + kul hakkına düşüyor ve isterseniz size satıcının numarasını vereyim konuşun böyle böyle bir sorun var napalim diye konuşa bilirsin onunla
  • 27-09-2023, 17:12:42
    #21
    feno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam mantıken düşünün ürünü zaten iade edecekseniz teslim almayın saticiyida zarara uğrattıyorsunuz + kul hakkına düşüyor ve isterseniz size satıcının numarasını vereyim konuşun böyle böyle bir sorun var napalim diye konuşa bilirsin onunla
    whatsapptan yazdım tek tik, herhangi bvir cevap alamadım
  • 27-09-2023, 17:16:06
    #22
    feno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam mantıken düşünün ürünü zaten iade edecekseniz teslim almayın saticiyida zarara uğrattıyorsunuz + kul hakkına düşüyor ve isterseniz size satıcının numarasını vereyim konuşun böyle böyle bir sorun var napalim diye konuşa bilirsin onunla
    Şimdi arayıp konuştum, bizim için sorun olmaz nasıl isterseniz diyorlar. Ama ben yine de sizin dediğiniz gibi yapacağım, yanıtınız için teşekkür ederim hocam.
  • 28-09-2023, 09:50:44
    #23
    CelbereUS07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk seçenek mantıklı, diğer seçenekte vakit kaybı yaşarsınız. Trendyol satıcısının en sevmediği müşteri tipi yanlış ürünü alan müşterinin iade etmesi neden derseniz, ortalama 6 desi bir ürünün 55TL kargo ücreti + iade ettiğinizdede satıcıdan kesiliyor 110TL zarar + kesilen faturanın tekrar düzeltilmesi falan filan dikkat edelim lütfen sipariş verirken
    bazıları hak ediyor ama boş vaktim olsa inadına alıp iade ederdim sürekli
  • 28-09-2023, 10:00:18
    #24
    Boşuna uğraşmayın. Hiç teslim almayın. Kaybolursa o kargonun problemi. Siz teslim aldığınıza dair imza atmadıysanız, onay kodu vermediyseniz sizin üzerinize yıkamazlar. Eğer öyle olsaydı kargolar evde olmayan kişilerin kargolarını çöpe atar, biz teslim ettik derlerdi.