feno adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kargoyu teslim almalı mıyım?
23
●758
- 27-09-2023, 17:09:27Üyeliği durdurulduHocam mantıken düşünün ürünü zaten iade edecekseniz teslim almayın saticiyida zarara uğrattıyorsunuz + kul hakkına düşüyor ve isterseniz size satıcının numarasını vereyim konuşun böyle böyle bir sorun var napalim diye konuşa bilirsin onunlarealking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-09-2023, 17:12:42whatsapptan yazdım tek tik, herhangi bvir cevap alamadımfeno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-09-2023, 17:16:06Şimdi arayıp konuştum, bizim için sorun olmaz nasıl isterseniz diyorlar. Ama ben yine de sizin dediğiniz gibi yapacağım, yanıtınız için teşekkür ederim hocam.feno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-09-2023, 09:50:44bazıları hak ediyor ama boş vaktim olsa inadına alıp iade ederdim sürekliCelbereUS07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-09-2023, 10:00:18Boşuna uğraşmayın. Hiç teslim almayın. Kaybolursa o kargonun problemi. Siz teslim aldığınıza dair imza atmadıysanız, onay kodu vermediyseniz sizin üzerinize yıkamazlar. Eğer öyle olsaydı kargolar evde olmayan kişilerin kargolarını çöpe atar, biz teslim ettik derlerdi.
dikkat edelim lütfen sipariş verirken