Hocam mantıken düşünün ürünü zaten iade edecekseniz teslim almayın saticiyida zarara uğrattıyorsunuz + kul hakkına düşüyor ve isterseniz size satıcının numarasını vereyim konuşun böyle böyle bir sorun var napalim diye konuşa bilirsin onunla
Şimdi arayıp konuştum, bizim için sorun olmaz nasıl isterseniz diyorlar. Ama ben yine de sizin dediğiniz gibi yapacağım, yanıtınız için teşekkür ederim hocam.