Boşuna uğraşmayın. Hiç teslim almayın. Kaybolursa o kargonun problemi. Siz teslim aldığınıza dair imza atmadıysanız, onay kodu vermediyseniz sizin üzerinize yıkamazlar. Eğer öyle olsaydı kargolar evde olmayan kişilerin kargolarını çöpe atar, biz teslim ettik derlerdi.