• 25-09-2023, 20:56:31
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhabalar Samsung a22 kullanıyorum ve telefon artık donmaya başladı. Telefon 0 , garantisi hala devam ediyor sanırım.. Iphone serisinden almayı düşünüyorum. 7 - 8 vs. olabilir.

    Not : 15 20 'e kadar bütçemiz yok maalesef , 64 , 128gb arası bir telefon lazım
  • 25-09-2023, 21:00:45
    #2
    Tecno veya General Mobile Tavsiye ederim.
  • 25-09-2023, 21:08:09
    #3
    Mort adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar Samsung a22 kullanıyorum ve telefon artık donmaya başladı. Telefon 0 , garantisi hala devam ediyor sanırım.. Iphone serisinden almayı düşünüyorum. 7 - 8 vs. olabilir.

    Not : 15 20 'e kadar bütçemiz yok maalesef , 64 , 128gb arası bir telefon lazım
    Garanti devam ediyorsa yollayın garantiye. Telefon 0 ama donmaya başladı demek fazla absürt geldi. Yazılımsal veya donanımsal hata olabilir. Garantiye gönderin ondan sonra yeni telefon alın derim.
    Bütçeniz 8-9-10 civarında ise redmi note 12 pro yd alabilirsiniz. İllahim kvk derseniz de note 10 s derim fazlasıyla yeterli bir telefon.
  • 25-09-2023, 21:38:50
    #4
    7200 TL ye redmi 12 pro 5g yd alın bence baya iyi şuanda