Mort adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar Samsung a22 kullanıyorum ve telefon artık donmaya başladı. Telefon 0 , garantisi hala devam ediyor sanırım.. Iphone serisinden almayı düşünüyorum. 7 - 8 vs. olabilir.

Not : 15 20 'e kadar bütçemiz yok maalesef , 64 , 128gb arası bir telefon lazım
Garanti devam ediyorsa yollayın garantiye. Telefon 0 ama donmaya başladı demek fazla absürt geldi. Yazılımsal veya donanımsal hata olabilir. Garantiye gönderin ondan sonra yeni telefon alın derim.
Bütçeniz 8-9-10 civarında ise redmi note 12 pro yd alabilirsiniz. İllahim kvk derseniz de note 10 s derim fazlasıyla yeterli bir telefon.