• 24-09-2023, 06:27:21
    #10
    Mellon10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Verdiğim hizmetin ücretini iade edememe gururu var içimde
    Verdigin hizmetin karsiligi ise bu ödemeyi kimden ne sekilde almis isen bunun kayitlarini al.Karsi tarafin gercek bilgilerine ulasmaya calis ve elinde delil olarak en az 2 yil saklamalisin.Olasi bir sikayette bu tutarin sana kim tarafindan ne amacla gonderildigini ispatlamalisin yoksa siz dlndirici konumuna dusersiniz.Burada yapmaniz gereken odeme yapan kisiyi tanimiyorum. X kisisine o tarihte is yaptim ve ona karsilik bu odemeyi aldim diye yazisma vs kayitlari elinizde bulundurun ve sunun.Vergi kaydi vs diyen olurda bakmayin onlara.O islere vergi dairesi bakar.Siz bos zamanlarim da ek gelir olmasi acisindan free olarak xx isi yapiyorum dersiniz.Yada (tavsiyem) bu toprala hic girmeyeyim derseniz iade edin derim.Gecmis olsun.
  • 24-09-2023, 06:29:36
    #11
    Durumu Papara bildirin sonrasında başınıza çok daha büyük işler gelir.
  • 24-09-2023, 08:43:47
    #12
    bana aynısı oldu bankayı arayıp geri iade edilmesini istiyorum dedim çalıntı olduğuna eminseniz zaten farklı bir şey düşünmeyin 10bin tlde olsa 1 tlde olsa başınız yanar
  • 24-09-2023, 09:19:44
    #13
    Hocam nasıl anladınız çalıntı hesaptan geldiğini
  • 24-09-2023, 09:54:07
    #14
    ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
    alprnoffline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam nasıl anladınız çalıntı hesaptan geldiğini
    Hizmet verdiğim kişinin dolandırıcılık yaptığını fark ettim. Ayrıca adıyla papara adı uyuşmuyor. Muhtemelen çalıntı papara
  • 24-09-2023, 12:49:01
    #15
    Fatura kesiyorsanız bişi olmaz. Kesmiyorsanız doğal olarak ispat edemezsiniz vergi dairesi ile uğraşmayın birde.
  • 24-09-2023, 23:04:30
    #16
    Aynı durum Gmail aldığım bir arkadaşın başına geldi.
    Şuan ağır cezada yargılanıyor.
    Hiçbir fatura, konuşma kanıtları vs olmadığından direkt şüpheli durumda ve yüksek ihtimal büyük bir ceza alacak.
    Mutlaka en yakın karakola ve banka kuruluşuna bildirin durumu hocam.
    Bildirdiğiniz takdirde hiçbir sorun çıkmaz.