Mellon10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Verdiğim hizmetin ücretini iade edememe gururu var içimde
Verdigin hizmetin karsiligi ise bu ödemeyi kimden ne sekilde almis isen bunun kayitlarini al.Karsi tarafin gercek bilgilerine ulasmaya calis ve elinde delil olarak en az 2 yil saklamalisin.Olasi bir sikayette bu tutarin sana kim tarafindan ne amacla gonderildigini ispatlamalisin yoksa siz dlndirici konumuna dusersiniz.Burada yapmaniz gereken odeme yapan kisiyi tanimiyorum. X kisisine o tarihte is yaptim ve ona karsilik bu odemeyi aldim diye yazisma vs kayitlari elinizde bulundurun ve sunun.Vergi kaydi vs diyen olurda bakmayin onlara.O islere vergi dairesi bakar.Siz bos zamanlarim da ek gelir olmasi acisindan free olarak xx isi yapiyorum dersiniz.Yada (tavsiyem) bu toprala hic girmeyeyim derseniz iade edin derim.Gecmis olsun.