) discord grubu olsa güzel olurdu bence
r10 diskord varmı ?
6
●276
- 23-09-2023, 00:13:20
- 23-09-2023, 00:15:58Discord olsa emin olun çok daha kötü olur, karmaşa olur, kaos olur, forumun kullanılabilirliği falan da düşer. Forum olarak devam etmek çok daha iyi. Tek gereken yeni nesil bir mesajlaşma sistemi o kadar.
- 23-09-2023, 00:17:09yukarıya chat sistemi gelebilir meselaDartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-09-2023, 00:26:28Çok güzel olur ama forum biter 3 5 etkileşim için de riskli bir hareket