• 23-09-2023, 00:08:09
    #1
    Coşkun abi iyi geceler ) discord grubu olsa güzel olurdu bence
  • 23-09-2023, 00:11:02
    #2
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    Kullanılmıyor
  • 23-09-2023, 00:13:20
    #3
    Discord arandı herhangi bir varlığına rastlanmadı.


    https://www.youtube.com/watch?v=TbfopxxXFK8
  • 23-09-2023, 00:15:58
    #4
    Discord olsa emin olun çok daha kötü olur, karmaşa olur, kaos olur, forumun kullanılabilirliği falan da düşer. Forum olarak devam etmek çok daha iyi. Tek gereken yeni nesil bir mesajlaşma sistemi o kadar.
  • 23-09-2023, 00:17:09
    #5
    DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Discord olsa emin olun çok daha kötü olur, karmaşa olur, kaos olur, forumun kullanılabilirliği falan da düşer. Forum olarak devam etmek çok daha iyi. Tek gereken yeni nesil bir mesajlaşma sistemi o kadar.
    yukarıya chat sistemi gelebilir mesela
  • 23-09-2023, 00:24:38
    #6
    Diskord yazınca başlıkta disko ne alaka dedim
  • 23-09-2023, 00:26:28
    #7
    Çok güzel olur ama forum biter 3 5 etkileşim için de riskli bir hareket