DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Discord olsa emin olun çok daha kötü olur, karmaşa olur, kaos olur, forumun kullanılabilirliği falan da düşer. Forum olarak devam etmek çok daha iyi. Tek gereken yeni nesil bir mesajlaşma sistemi o kadar.
yukarıya chat sistemi gelebilir mesela