• 22-09-2023, 18:19:42
    #1
    Bugün gün içerisnde tam 3 defa migros hemenden ürün istedim ayrı ayrı ürünler ve üç defa da siparişten 15dk sonra aranıp stoklarda tükendi dendi ve 3 defa 25tl hediye çekip tanımladılar ayrı ayrı sizce bu olayın olması normal mı bir kere diş macunu bir kere soğuk çay bisküvi bir kere de deodorant istedim ama şaka gibi üç kez iptal sağlandı bu sizce olabilecek birşey mi?
  • 22-09-2023, 18:21:48
    #2
    belki genel teknik bir sorundan dolayı olmuştur
  • 22-09-2023, 18:22:01
    #3
    Minimum sipariş tutarı bug'ını kendilerince kapatmışlar gibi duruyor
  • 22-09-2023, 18:22:40
    #4
    Reklam Yönetimi
    Bende et sipariş ettim. sepeti onaylarken sepetten yarısını eksilttiler Allah bilir kim aldı benim eti
  • 22-09-2023, 18:28:04
    #5
    Migros hemen/yemek ikisinininde sistemi tam oturmadı. Daha online alışverişi bile asla saatinde getiremez, ikide bir yanlış ürün getirir iken bide bunlara atıldılar. Trendyol express harici yalan şu an.
  • 22-09-2023, 18:46:40
    #6
    sanal market alışverişlerinde ürünler belirli mağazalardan gelir . ürün bölge stoğunda gözüksede mağazada olmayablir normalde olan mağazadan alıp evinize getirmeleri gerekiyor ama çoğu esnaf kurye kabul etmiyor km artadacak diye . Muhtemelen siparişi iptal eden mağaza müdürü ile bolge müdürü arasında tatsız olaylar yaşanacak
  • 22-09-2023, 18:53:32
    #7
    Bibarba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanal market alışverişlerinde ürünler belirli mağazalardan gelir . ürün bölge stoğunda gözüksede mağazada olmayablir normalde olan mağazadan alıp evinize getirmeleri gerekiyor ama çoğu esnaf kurye kabul etmiyor km artadacak diye . Muhtemelen siparişi iptal eden mağaza müdürü ile bolge müdürü arasında tatsız olaylar yaşanacak
    Ama hocam normalde eğe böyle bir sistem çıkarmışsanız hizmet etmek zorundalar kurye istemiyorsa kurye keyfine kaldıysak o zaman o kişilerle çalışmamaları lazım ben bir iş yaparken ben bu işi istemiyorum müdüre desem neler yapar bana direkt çıkışımızı verir migros biraz gözümden düşüyor yarına şehir dışına çıkıcam p.tesi gene deniyecem aynı olayı yaşasam direkt şikayet vara şikayet edicem onları buda hakkım diyye düşünüyorum