Bibarba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sanal market alışverişlerinde ürünler belirli mağazalardan gelir . ürün bölge stoğunda gözüksede mağazada olmayablir normalde olan mağazadan alıp evinize getirmeleri gerekiyor ama çoğu esnaf kurye kabul etmiyor km artadacak diye . Muhtemelen siparişi iptal eden mağaza müdürü ile bolge müdürü arasında tatsız olaylar yaşanacak
Ama hocam normalde eğe böyle bir sistem çıkarmışsanız hizmet etmek zorundalar kurye istemiyorsa kurye keyfine kaldıysak o zaman o kişilerle çalışmamaları lazım ben bir iş yaparken ben bu işi istemiyorum müdüre desem neler yapar bana direkt çıkışımızı verir migros biraz gözümden düşüyor yarına şehir dışına çıkıcam p.tesi gene deniyecem aynı olayı yaşasam direkt şikayet vara şikayet edicem onları buda hakkım diyye düşünüyorum