• 22-09-2023, 11:55:20
    #1
    Selamlar, elimde bir miktar Euro bulunuyor. Bunu bozdurmak istiyorum fakat Antalya'da bulunan döviz büroları nedense bankalara göre daha fazla komisyon alıyor. Sizce en az komisyonsuz nereden bozdurabilirim?
  • Kabul Edilen Cevap
  • 22-09-2023, 11:56:09
    #2
    Üyeliği durduruldu
    En uygun yine hiç değilse bürolar diye düşünüyorum banka makas aralıkları fazla.
  • 22-09-2023, 11:56:57
    #3
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Bankalar daha az alıyorsa bankada bozdurabilirsiniz
  • 22-09-2023, 12:06:56
    #4
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En uygun yine hiç değilse bürolar diye düşünüyorum banka makas aralıkları fazla.
    Hocam bende öyle biliyordum ama nedense bürolar 28 den alıyor banka 28,5₺ den Çok saçma geldi
  • 22-09-2023, 12:15:37
    #5
    hsaat06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bankalar daha az alıyorsa bankada bozdurabilirsiniz
    Bu bilgilendirmeniz için teşekkür ediyorum, iyi forumlar dilerim.