Selamlar, elimde bir miktar Euro bulunuyor. Bunu bozdurmak istiyorum fakat Antalya'da bulunan döviz büroları nedense bankalara göre daha fazla komisyon alıyor. Sizce en az komisyonsuz nereden bozdurabilirim?